از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶



۱۳۹۴

تابستان ۱۳۹۴،کار گروه با ۳ نفر آغاز شد.

در همین سال بود که اولین پروژه انیمیشن سه بعدی و کوتاه به نام سیگار رومیزی با هدف پرداختن به یک معضل اجتماعی کلید خورد.


۱۳۹۵

تریلر پروژه ی سیگار رومیزی در جشنواره ی تبیان به نمایش در آمد و در پایان جشنواره،این پروژه موفق به کسب رتبه ی تقدیری شد.

در تابستان این سال آرتا به سمت ساخت یک پروژه ی بزرگ قدم برداشت،پروژه ای که بخشی از گستره اش بازی و انیمیشن و عروسک می باشد... پروژه ی کندور ها که گروه هم اکنون نیز در حال پیشبرد مراحل ساخت انیمیشن آن است.


۱۳۹۶

جهت گیری کاری گروه دچار تغییرات موقتی شد،تغییراتی که حاصلش ۲ بازی برای سیستم عامل اندروید بود.

بازی های "سکوت" و "گیو" پروژه هایی بودند که گروه در این سال موفق به تولید آن ها شد.

"گیو" در مارکت اندرویدی کافه بازار قرار گرفت و توانست در هشتمین روز انتشارش،در لیست بازی های برگزیده بخش امتیازی کافه بازار جای گیرد.